Публікації

Історія України. 5 клас. Урок №21. Тема: Проголошення незалежності України

Зображення
Урок №21 Тема: Проголошення незалежності України. Мета: учні повинні навчитися пояснювати та застосовувати у власних висловленнях поняття і терміни: «незалежність», «Президент», «референдум», «Конституція»; називати і характеризувати відомих діячів сучасної України, складати про них запитання; показувати на карті територію України, області та обласні центри, сусідні держави; називати основні конституційні права та обов ’ язки громадян України; висловлювати ставлення про події, явища та діячів періоду незалежності. Здійснювати патріотичне виховання, зміцнювати любов до рідного краю, народу, держави. Обладнання: підручник, історична карта, портрети історичних діячів, ТЗН. Тип уроку: урок засвоєння нових знань і формування нових навичок. Хід уроку І. Організаційний момент. ІІ. Актуалізація опорних знань. Бесіда.  На минулому уроці ми з вами вивчили яким було становище України в роки Великої Вітчизняної війни. Давайте пригадаємо: (слайд) 1.      До скл

Інтегрований курс (Всесвітня історія. Історія України) 6 клас. Урок №22. Тема: Суспільний устрій, релігія та повсякденне життя Давньої Індії. Будда та його вчення

6 клас Урок №22 Тема: Суспільний устрій, релігія та повсякденне життя Давньої Індії. Будда та його вчення Мета уроку: дати уявлення про суспільний устрій, культуру та релігію Індії, наукові досягнення індійців; працювати з поняттями «варни», «касти», «буддизм»; встановлювати взаємозв’язок між релігією та державою, сприяти розвитку критичного мислення та навичок самостійної роботи, удосконалювати вміння працювати з атласом, контурною картою, історичними джерелами. Розвивати історичне, логічне, критичне мислення, зв’язну мову, пізнавальну активність в оволодінні історичними знаннями. Виховувати повагу до історичної спадщини, культурних та релігійних цінностей інших народів. Очікувані результати: Після цього уроку учні зможуть: показувати територію Індії; пояснювати і застосовувати на практиці поняття та терміни: «веди», «варни», «касти», «буддизм», «нірвана», «карма»; встановлювати взаємозв’язок між релігією та державою Давньої Індії; порівнювати вірування народів, куль
Зображення
З учнями 9-А класу (не повний склад) 😊
Зображення
Виховний захід з правознавства у 9 класі. Тема:"Право на освіту в Україні" Захід проходив у формі конференції. Учні самостійно готували матеріал, презентації, а також створили активну творчу групу, яка розробила цікавий проект на тему:"Право на освіту нашими очима". Поступово, під відповідний музичний супровід, Ілона (учениця 9-А класу) представила роботу групи. Діти задоволені, а для мене - це найголовніший показник. 

Практичне заняття №4. 5 клас

Практичне заняття  № 4. Тема: Які історичні пам’ятки мого міста (села), рідного краю розповідають про минуле. Мета: На уроці учні мають навчитися наводити приклади історико-культурних пам’яток рідного краю, за якими можна довідатися про минуле; пояснювати, як історико-культурні пам’ятки стають у пригоді історикам; складати розповідь про долю історико-культурних пам’яток рідного краю; висловлювати особистісні міркування про значення історико-культурних пам’яток у дослідженні минулого рідного краю та потребу їх збереження. Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу, формування умінь і навичок. Форма уроку: практичне заняття. Підготовчо-мотиваційний етап (5 – 10 хв.) Організація робочих місць учнів, перевірка готовності класу до уроку. У вступній бесіді учитель зазначає, що у кожній країні є історико- культурні пам’ятки, які розповідають про минуле. Використовуючи вже набуті знання, учні можуть привести приклади різних видів пам’яток. Робота над понятійним апаратом: